världens finaste häst! 💕

vi åkte till banan idag, tempen fin, lite snorig men inget tjock i hals eller ögon. 
Han fick gå ett lugnt jobb, 1.23 tid och såg mer än strålande ut! 
12 minuter med Bemer på högsta programmet innan avfärd. 
Vi provade också Zilco gjorden med tryckavlastande platta, helt suveränt! 
Kroppen fungerar fantastiskt och vi gjorde en rätt bedömning som satte på Holgersson skor fram. 
Underlaget var hårt, och det skulle vattnas först till kvällen. Han trivdes kanon med huvan över ögonen, och hade rejält med motvind i rätvarv. Träffade några gamla vänner som vart begeistrade, kändes underbart. Extra plus för hans fina bakdel. 
Bakhovarna såg fina ut men en misstänkt blodfläck på sulan! 
 
 
Duschade och satte på Shings direkt i duschen. Får ha dem i hagen idag, och vi skor av fram ikväll. 
direkt efter dusch hade han en puls på 52, ca 30 min efter jobbet.
skorna väckte uppmärksamhet, vilket är roligt! 
 
 
 
 
Maran var också med vilket han inte uppskattade, och det uppstod lite blodvite i transporten, så nu vet vi det. 
Hon var dock överlycklig över sällskapet och som tack sparkade honom på benet då hon viftar, men hans Back on Track verkar ha tagit smällarna bra. ( jag kanske kan få den där hästbussen snart?) jag är lika blåslagen och sparkad jag, som måste lasta henne. 
 
Och en liten film.... 
http://youtu.be/bAcwUNpn8nA

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback