Så har man gjort det igen då...

Måste vara Bruno Mattsson fåtöljen som ger tur...
 
Jag har vunnit!!!
 
Jag vinner aldrig några pengar, men udda tävlingar ( typ Thermobaren ni minns) och det gör även min pappa ibland, diverse upplevelser etc. Men vad har jag vunnit då....
 
Jo, en tvåstegssäljutbildning på Mercuri International Business School.... värde 31 000 kr + moms. Och vem kan väl ha mer nytta än jag av den i min karriär? Trots många år i yrket så är det ju mest strö utbildningar genom arbetsgivaren som jag gått. Så det ska bli riktigt, riktigt roligt, då jag tycker mitt jobb är kul, och älskar kurser.
 
Veckan har varit tuff, vi tog ju hem ett flyttlass förra helgen, och dessa prylar tog sig inte självmant upp på övervåningen, inte heller de gamla möblerna som skulle till soppstationen hittade vägen själva. Aj, vilken träningsvärk. Men fint blev det där uppe, och Sandra sover som en prinsessa i "nya" sängen.
 
Maran vilar, och har fått nya krafter, busar och bockar mest hela dagarna i hagen, Kellie fick sina hovar fixade idag, de började växa riktigt snabbt med nya foderstaten, likaså Marans som rättade till sig i trakterna på några dagar. Så visst är det viktigt med rätt mineraler, efter grovfoderstaten. Tänk om man bara lydde rådet på förpackningen, och gav den "röda" till tävlingshästar, och den "gröna" till avelshästar och unghästar eller den "blåa" till fritidshästar.
 
Maya tar i som aldrig förr, och har fått öka sina intervaller... och som hon älskar det! Blir nog en häst för de längre loppen, då hon har lång intravningssträcka, men bara ökar ju längre hon springer. Kul!!
 
 
Jaha... nya varuprover har kommit hem idag, eftersom jag börjar nu tjänst på måndag, och har fått några nya roliga varumärken. Helgen kommer gå åt att INTE springa ner på lagret och hämta Fazer chockladen.... Den är till kunderna!
 
Trevlig helg!
 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback