Äntligen helg...

Det har varit en intensiv vecka i Sollentuna, med 4 konferensdagar, nytt arbetssätt i ipad, och en massa nya spännande varumärken att lära sig allt om. Jag har också fått 7 st nya arbetskamrater, och så nya uppdragsgivare då, samt alla tidigare arbetskompisar som man inte träffar så ofta. Upp klockan 6 varje morgon för att hinna motionera, duscha och äta och i säng vid 01.30 ca..... Om jag är trött? Svimfärdig. Men hem kom jag, med bilen full av varuprover, presenter och sist men inte minst ÄNNU fler vinster.
 
En ryggsäck från Haglöfs full med fina presenter, för att jag är så uppmärksam tydligen, och sist men inte minst mitt STORA pris i frågequizen.... En Kajak!! Fick inte in den i bilen så den fick åka med DHL.
 
 
 
Ja ni läste rätt.... jag vann den. Vi ska ha en kampanj i butik med BIC rakhyvlar, och en konsumenttävling där första priset är en kajak. Och av den anledningen fick den också vara första priset i vår tävling, gällande frågor om BIC och de nya produkterna vi ska jobba med. Ibland är det kul att vara påläst. Vi får väl prova den i Rextjärn och se så den inte sjunker först, innan man vågar sig på Rällsjön möjligen.
 
Kan 2013 bli mitt år?
 
Den som lever får se.
 
Maran har vilat och alla hästarna är nyskodda. Maya har fått ny balans, och springer bättre än någonsin. Men det märks att foderbytet satt sina spår, och vi är inte så glada att behöva ge henne och Maran kraftfoder, även om det är en relativt liten mängd om dagen, 0,6 kg. Den går rätt upp i huvudet på Maran och Maya är lite känslig i ryggen igen av beröring. Men det kan vara pälslossning också.
 
I övrigt äter de kli och lucern, och det är ett riktigt smaskande i krubborna.
 
När kommer sommaren egentligen?
 
Eftersom min man tänker bege sig till Götet under påsken, så efterlyser jag lite sällskap också.... Någon som vill komma och påska med mig och Sandra? Ni är så välkomna....
 
/Mia

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback