tamtamtaram...

Här går det inte undan precis. Blir en dyr seminvistelse om Tösen ska fortsätta i den här takten. Nytt UL idag, och ett ägg på 35 mm och lindrigt ödem. KANSKE semin på fredag, och sen ska hon väl tjuvhålla på ägget några dagar såklart. 

Farmbaron startar på V75 i Årjäng på lördag, spännande att se hur det går.

Kellie håller seminstationen sysselsatt med att rymma, misstänker att hon tycker det är för lite bete för hennes smak. Och inte så snällt att strunta i sitt jobb som sällskapsdam åt Tösen, blir avdrag på lönen för det tror jag. 
 
 
 
 
Hon är ju inte direkt svältfödd precis.... 
 
Undrar om Tösen längtar lika mycket efter mig, som jag efter henne.... hoppas det blir av nu på fredag, så jag får träffa henne då.
 
 
Maya basar över gården så länge... (tror hon.) Hoppas nu benet håller för allt bus igårkväll. 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback