Förändringar i klimatet?

När Hasse åker ifrån mig, brukar vattnet frysa, snön vräka ner och strömmen i eltråden i hagarna bli kaputt. Men inte nu... Kanske för att resmålet var fotbollens mecka istället för sol och värme?
 
 
 
Spindelbenet får dock ha täcke....
 
Fina Tösen, syns det att vi åtminstone rider en gång i veckan.... Kämpar med kilona båda två.
Maran, så vacker...
Idag hittade jag en ny brun färg i hennes svans. Hon borde ju enligt expertisen bli svart, men har också en del stickelhåriga inslag lite här och där.
 
Hästarna går fortfarande ute och kommer in några timmar på morgonen. Igår kväll blev det några timmar på kvällen också, då regnet strilat ner och Tösen var SUR i dubbel bemärkelse. Fyra timmar inne, sen ville hon gå ut igen då vädret slog om. Torra och goa hela natten.
Och utan täcken under den sköna dagen. Jag tror att jag skymtade något som kunde vara solen, över trädtopparna.
 
 
Tur jag har Putte som sällskap, Herr Polis som påpekar minsta avvikelse från "Så brukar inte Husse göra".
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback