Hur mycket kärlek finns det i en nykläckt häst?

Jag vet att alla tycker att just deras barn är det mest fantastiska som finns... Och jag vet att Maya var det mest fantastiska föl som fanns...
Och nu har det hänt igen!
MARILYN ÄR DET MEST FANTASTISKA FÖLET PÅ JORDEN!
Jag vet inte hur man bäst beskriver känslan när man ropar hennes namn och hon kommer gnäggandes i full fart till staketet. Hon är knappt tre dygn gammal.
Hon är så social och kelig, och vänder rumpan till för att vi ska klia. Idag skulle vi borsta ur Tösens man för att komma åt eksemen, men hur lätt är det när någon annan hela tiden vill bli borstad.
Hon gosar, leker, äter och slänger sig ner för att snusa middag på fem minuter!
Måste skaffa mig en systemkamera.......
/Mia

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback