Lite Yrar I Am What I Am...


Vi spanar in fårskallarna...


Hm finns i både svarta och vita...


Undrar varför den där shäfern jämt skäller?...

Här ute på ängen har man så bra utsikt när man ska filosofera..



Eller busa...



Eller träna inkallning. Jag får något gott om jag kommer på "hit" och sätter mig ner..
Jag vet inte varför men jag tar väl den där godbiten för att göra matte glad.



Sen är jag lite trött och då går vi hem till mitt hus och min nalle.

Idag träffade vi en mystiskt prick, en jätte lång gul lastbil som skulle backa in på min garageuppfart och lämna något. Jag lade mig ner på sidan och tittade på gubben som hoppade ur och lämnade en låda till min matte. Lite konstigt var det nog att matte gapade och stirrade på mig? Som om inte jag vet hur man uppför sig när man får oväntat besök. Ja menar... det var ju ingen labrador eller så, bara en väldigt stor lastbil, inget att hetsa upp sig för.


/Isak


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback