Hösten är här...

Och hästarna myser i höstsolen. Maya har fått skor på fram och bak i dag, och hon skötte sig exemplariskt när hovslagaren kom på besök. Dock väldigt trött i benen av ovanan nu på kvällen. Då är det skönt att gå in i en halmad box och lägga sig...

Misse har också varit inne och fick sig en mysstund framför brasan. Isak fick vara på kontoret och lämna henne i fred en stund.

Och lite bildbombning på det lilla Yr-vädret som bara älskar stenar, klippor och att klättra. Han har funnit sig ett utsiktstorn där han ligger när vi andra är i stallet.......



Yrar I Am What I Am


Envis tonåring...


Här ligger jag, vad gör du?


Posar..

Posar mer..


Nu måste jag hitta en annan sten att prova...


Hm, tungan rätt i munnen bara så...


Ha, visste jag kunde...


Ahh är man bäst eller är man bäst ?...

Kom och ta mig om ni törs!

/Isak....


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback