Ibland blir jag mer än imponerad...

Ni vet ju att jag har otroligt svårt för vissa saker.som tex att backa med släp. Hästsläpet är i sig inte så långt, men det är det där med att man ska svänga åt "fel håll" samtidigt som man ska kolla runt i alla sido/backspeglar och hänga ut genom dörren.
Och så har man ju ÄNTLIGEN efter ett visst tjatande fått bilder från sonens nya arbete. Jag är ju så stolt... Fast jobb och allt. Hur fasiken törs man köra omkring med en sådan här i Stockholms tätorter när det är oplogat i en rondell? Jag som smällde ihop med en liten Wolksvagen i Gävle, som envist skulle tränga sig emellan mig och ett räcke...


Eller hänga ut här och backa?


Fast det kan bero på att vissa har det där och vissa inte...


/Stolt mamma....

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback