Jaha, då var det dags då...

Jag ska försöka mig på bloggandet. Eftersom det alltid poppar upp en massa saker som jag gärna disskuterar, och nästan alltid lyckas tråka ut mina medmänniskor med, så är ju detta perfekt... säg det inte till min man bara. Han är så hemlig.

Men skrivkrampen finns där. Oavsett jag vill eller inte. Just nu brinner jag för hästar igen. För några år sedan fick mitt liv en vändning. Jag fick chansen att ta vid mitt liv där det en gång slutade. Om ni förstår vad jag menar..

Just nu har jag tillsammans med familjen fyra stycken hästar, en shettis, en korsningsponny welsh/arab samt två travhästar. Ett dräktigt varmblodssto samt ett aktivt tävlande (förlåt... där kom det, feltrampet...) STARTANDE kallblodssto!

Just det där med att säga rätt eller fel är just så oundvikligt och totalt avslöjande! Trav hästar tävlar inte, de startar. Ridhästar tävlar tillsammans med sin ryttare och kallas då ekipage! Otroligt stiligt. Borde kanske Micke Nybrink och c/o inom travet ta efter. Det är så fascinerande att höra att kusken alltid vinner loppet!! Men hästen då? hoho jaja... säger då det. Nu kanske ni snart får grepp om vad den här bloggen kommer att handla om.

Återkommer till hur det började...
Godnatt /Mia

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback